torsdag 14 februari 2008

Vår i luften - we love




Sol igår och sol idag! Det är helt galet vad mycket piggare man känner sig när det är soligt och fint väder ute. We love sharp :) Haha
Idag bär det av till Torsby, ska flyga från Arlanda senare ikväll, först ska jag iväg till engelska parken och ha föreläsningar mellan 12-16.

Nu måste jag läsa klart den första delen i "L'Étranger", ska diskutera den idag på Text-föreläsningen. Sen måste jag plugga glosor... Sen packa, sen äta lunch, sen skolan, sen tåg, sen flyg... Sen: Hemma! :)

Gårdagens webbtv-skörd:
- Roomservice (kanal5)
- Dubbat (svt)
- Singing bee (tv3)
Det kan inte sägas nog ofta: WE LOVE WEBBTV!!

3 kommentarer:

Malin sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har fått då!
Ledsen att jag inte kommer till eng. parken..men kom tillbaka sent från uppsala idag och mår lite tokigt...dessutom har min mobil lagt av så jag kunde inte messa dig.. :/
Ha så bra hemma i Torsby!
Kram på dä

Anonym sa...

Oj här va det omgjort. Jag har nyss avnjutit en mycket delikat middag. Lagade wok, va nytänkande och inspirerade mig själv under tiden, ska skriva ner va jag hade i och spara =) Detta hade jag (för jag tar för givet att du är nyfiken;) )
Fläskkottlet (strimlad)
Kokosmjölk
Chilisås
Soya
Annanas
Apelsin (skivor)
vitlök
gul lök (lökringar)
paprika
sambaloilek (vet inte hur det stavas)
morötter
lite vatten
nudlar (risnudlar)
Det va hur gott som helst. Mycket nöjd med min egen påhittnighet ;) Pusspuss

Anonym sa...

Hej igen! Språkvetenskapsprogrammet låter spännande. Alltid bra att kunna språk, och kul framförallt! Vill du undervisa i det sedan eller vad har du tänkt? Japp det är sjukgymnast jag läser till. Är inne på min tredje termin, så till sommaren har jag gått hälften! Det går snabbt. Har du bott i Uppsala länge? Eller åkte du från Paris samtidigt som Erica? Messade faktiskt med Erica igår. Det var ju melodifestivalen och hennes idol Carola som sjöng=) Var ju helt enkeelt tvungen att höra vad hon tyckte=) Nähä nu måste jag ta tag i pluggandet, tenta på fredag! Ha de! /Elin