fredag 22 februari 2008

Vendredi

Åh.. insåg precis att det här kommer bli en plugghelg. Jag känner mig ganska omotiverad för detta, men det är ju bättre att det är denna helg än nästa för då är det äntligen, inte en dag för tidigt, dags för FLYTT! Åtta dagar kvar idag... Så, det är väl bara att hugga in på oregelbundna verb och nya boken "Bonjour tristesse" antar jag.
Solen skiner i alla fall utomhus och min termometer säger att det är 10 grader ute, jag har fönstret öppet... Mmm. Våren är här!

Tänkte åka till Friskis kl 16, ett medel/styrka-pass... Men vi får se, jag pluggar först. Annars får det väl bli träning på lördag eller söndag. Ikväll kanske det blir utgång, det skulle vara roligt!

La de svinge!

1 kommentar:

Malin sa...

Omotiverad här med! Usch jag gjorde precis klart övningarna i häftet..vilken pärs alltså!

Ses sen!

Kram