fredag 8 februari 2008

Party på Värmlands - comme d'habitude

Ikväll ska vi laga mat hemma hos Malin i Floggan, sen ska vi till Värmlands nation, varför ändra ett vinnande koncept undrar vi? Men det är ju en dag i morgon också så jag ska inte partaja järnet direkt, har Friskis-intervjun i morgon och idag blev jag klar med mitt mini-pass som jag ska leda på söndag!

Idag åkte Sofia hem för helgen, och så gjorde även Audin, jag kommer sakna er båda! :) Men Sofia ser jag till veckan, känns bra.
Vi har också fått Grey's anatomy säsong 4 skickad till oss av Erica de España, så igår såg vi två avsnitt, vi FÅR INTE se klart hela på en gång. Haha, det blir svårt! Men det ska gå. Alex Karev är ful i den här säsongen... Varför raggarfrilla och skägg? Nu blev man ju besviken...

Kussen Cari har fått jobb på Lanzarote! GRATTIS!!! Nu kommer du bli brunare än pappa :) DET är en bedrift!

Puss på er alla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ful!, jag som äntligen tyckte att han började bli snygg...
Men han kanske började se lite mer "vuxen" ut, o det gillar ju jag!

Ikväll har jag varit på gym o tränat du! Jävlit najs, we like.
Nu ska jag ga o lagga mig snart, imon ar det dagsutflykt till Valencia med skolan o på kvällen börjar DET ju!!! I am SO happy, hoppas bara jag kan se...
Kram o hoppas du har det trevligt o framför allt, LYCKA TILL i helgen med friskis!!!
Manga kramar, tanker på dig min darling!!!
Gillade ni spagettigodisen???