lördag 2 februari 2008

Guitar Hero och klubb 054


Tv-spelen på 2000-talet är inte alls i närheten av de som fanns när man var yngre, när alla spelade Super Mario.. Idag är de mycket roligare! Jag säger bara Guitar Hero (där man ska spela gitarr alltså, för publik till och med, visserligen en animerad sådan, men ändå!), det spelade vi på förfesten igår, hemma hos Pierre i Flogsta. Jag tror aldrig att jag sett Rebecka så glad som när hon upptäckt att Pierre köpt en ny gitarr och alltså har två stycken, nu kan man spela tillsammans!

Sen tog vi alla bussen till Värmlands nation (fredagshänget numera, haha), för klubb 054, kort kö denna gång, men mycket folk där inne i alla fall. Bra musik spelades, och roligt var det! Efteråt blev det ett Max-besök (jag åt minimorötter, haha), sen cyklade jag hem till Kåbo igen.

Igår flyttade en tjej ut ur min korridor, in flyttade en kille från Pakistan. Sen har en kille flyttat ut från rummet bredvid mig också men där har jag inte sett till någon ny än. Så här rör det på sig minsann...

Igår storstädade jag! Dammsög, torkade golv, skakade mattor, you name it! Tvättade gjorde jag också, förresten. Åh så fint det blev, mycket nöjd är jag.

Ikväll tror jag det blir en lugn filmkväll... Hoppas på det i alla fall!

Nu har cykellampan lagt av igen.. Kanske borde köpa nya batterier... (Intressant information va? Haha. Håll till godo!)
Kram!

Inga kommentarer: