onsdag 6 februari 2008

Inlägg numero 80

Ikväll blir det quizkväll på Smålands, har aldrig varit på det förut, men jag, Rebecka, Malin, Lovisa och Tova ska dit i alla fall och göra ett försök! Ska ses där kl 18 så nu bör jag snart kasta mig på Kilimanjaron och dra dit.

Ganska händelselös dag i övrigt.
Ser ut som att det blir hemresa nästa helg, trevligt värre :) Bye bye Kåbo.
Appropå bye bye Kåbo så är det 27 dagar kvar tills jag kommer säga Hello Triangeln! Längtar jag så jag håller på att spricka, svar ja!

Nu har Friskis&Svettis-cdn kommit, en BWO-låt och en Roxette-låt, ska alltså komponera ihop rörelser till en upptempolåt och så lite töjövningar till Roxette. Gillar bägge låtarna.
Tror för övrigt att övningen kommer gå ut på att man leder de andra ledaraspiranterna och så får man "hoppa in och leda" när det blir ens tur.
Men först är det intervjudag på lördag, jympan är på söndag. Detta ser jag mycket fram emot! Återkommer i detta ärende...

Nu blir det quiz på Smålands, det gillar vi skarpt :)
Kram på er alla

Inga kommentarer: