onsdag 20 februari 2008

Cannelloni - hemgjord!

Var hos Sofia igår kväll, mycket trevligt att träffa henne igen efter min hemmavistelse :) Till middag lagade vi vår egen hemmagjorda cannelloni! Nästan bättre än Picard alltså, och enkel att göra, jag trodde det skulle vara svårt men icke. Supergod blev den! Synd att jag inte kan bjuda er på ett smakprov via bloggen, ni får tro på mitt ord helt enkelt. Det här ska vi laga när du kommer till Uppsala, Erica! :) Erica loves svar ja (Karine et Sofia aussi). Haha.
Vi tittade också på Grey's igår, nu har Dr Karev slopat raggarfrillan (inte en dag för tidigt) - Thank you lord som Sofia skulle ha sagt :)

Annars pluggar jag för fullt, comme d'habitude alors, och jag kan också meddela att Den Sprojlans Nya Spisen som vi fick i Kåbo förra torsdagen redan blivit nergrisad.. Uusch! Qu'est-ce que c'est le probleme undrar jag...

Idag börjar jag kl 14 och ska förhoppningsvis kunna ta mig iväg till Friskis kl 16.
Idag är det 10 dagar kvar till flytt...
Kram på er från ett soligt Uppsala!

Inga kommentarer: