måndag 18 februari 2008

I Torsby...

I morse när jag såg mig i spegeln, precis efter att jag gått upp, såg jag en rolig syn! Mitt hår var nämligen ganska fuktigt när jag la mig igår, eftersom jag tvättat det någon timme tidigare, så ena sidan (som inte legat mot kudden) var såklart jättelockig, det var verkligen total-lockigt. Den andra sidan var spikrak. Hahahhaha.. Ni skulle ha sett hur det såg ut! Nu är det uppsatt hår som gäller för resten av dagen.

Kommer att åka tillbaka till Uppsala i morgon, så idag blir en bonusdag hemma eftersom jag egentligen tänkt åka idag, sen fick vi en inställd föreläsning på förmiddagen i morgon så då stannar jag lite till :)

Nu ska jag gå till mina kära böcker, jag tror de väntar på mig... Det har dessvärre inte blivit så mycket pluggande för mig i helgen, det är ju så tråkigt att sitta fastklistrad med böckerna när man väl är hemma.

Il faut que j'aille aux livres!
A bientôt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mä, tåcker saker måst du ju fotografeer, sö anner männcher i vaala kan få see'et å.

Låter ju onekligen underhållande ;) tror att de hade gjort sig bra på bild, haha. Ursch, nu ska jag sitta hela veckan med en hemtenta, kännsinte alltför spännande, men vad ska man göra liksom.. Får bli firande på fredag när skiten ska in :) Hoppas din vecka kommer vara mer underhållande än min :) Kram påssä