söndag 24 februari 2008

Tråkdag

Gårdagen var jättetrevlig! Middag med Rebecka, Micke, Andrea hemma hos Pierre. Sen melodifestivalen (såklart) och sen Guitar Hero och lite Dubbat-klipp, många skratt blev det!
Idag har det varit en rätt tråkig dag, har inte gjort något speciellt, bara pluggat... Känner mig lite rastlös men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Måste också äta något mera innan jag drar till Friskis kl 17...

Kan knappt bärga mig inför flytten... Gjorde nämligen en otrevlig upptäckt här igår; en liten liten larv satt på min handduk! USCH! Jag ogillar skarpt! Jag vill inte bo här längre (inte för att jag någonsin velat det)... Tack och lov är det inte många dagar kvar, få se nu, 6 dagar, så det kan jag (förhoppningsvis) stå ut med, bara jag inte får syn på många fler såna där kryp.

Idag åker Cari till Lanzarote! Förresten har hon nog landat nu, åh va spännande det ska bli att följa henne på Resedagboken.
Jag läste igenom några av mina gamla inlägg igår, det är lika kul varje gång, som att återuppleva allt. Jag säger bara "It's like a block and a half". Citatet kommer från en amerikanska som stod och diskuterade med sin väninna om de skulle ta bussen eller ej till nästa turistmål, samtidigt som de står och tittar på kartan... Väninnan försökte påpeka att de kunde gå, det är då den obetalbara kommentaren; "It's like a block and a half", nämns och damerna kliver på nästa buss. Hahaha.

1 kommentar:

Anonym sa...

umm, det frestar på den late och den feta att röra på sig lite. Detta är dock ingenting som vi känner igen oss i eller hur? Undrar hur många Parismil vi har traskat....
Har fått rapport att Cari har landat och allt var bara bra. Nya ridbyxor blev det visst innan hon lämnade Sverige. Kramar från dim familj i Torsby