lördag 1 september 2007

Släktträff

Igår blev det ingen buffé på Värmlands nation, de påstod att de inte hade det när vi väl kom dit vid 19-tiden. Nähä tänkte vi, och gick vidare till Rådhuscaféet där vi åt middag istället. Efter middagen begav vi oss återigen till Värmlands nation för att partaja litegrann! Vi hade flyt och kom in innan kl 21, dvs gratis. Väldigt mycket folk var det där, och efter en cider dansade vi in i biblioteket där discot hölls för kvällen, kändes lite speciellt faktiskt, en jättekul kväll var det i alla fall!

Idag har jag och moster Marianne gått på stan hela dagen! Så mysigt! Vi åt lunch på Unico, jättegod mat! Marianne shoppade som bara den; skor, ny topp, ny jacka... Men jag köpte ingenting, men det fanns mycket fina grejer.

Ikväll tänkte vi först gå ut på V-dalas nation, men nu har det blivit ändrade planer, jag, Sofia och Hedwig ska ha hemmakväll med mysmiddag - perfekt säger jag!

Snart är det skolstart... Spännande!
Förresten har Håkan fixat min teve så nu har jag digitaltv med kanal 5 och tv 3 med mera = underbart!!! Nu är det bara att vänta på att "Grey's anatomy" ska börja...

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bonjour darling!
Låter ju som att livet leker o att Uppsala bjuder å ett trevligt studentliv so far!
Ha en fortsatt trevlig helg! Saknar dig här à Paris!
Au revoir!