torsdag 27 september 2007

Boende för oktober fixat!

Japp, flyttar ett snäpp åt vänster, från mitt rum sett då, i oktober - vilket blir perfekt! Är så glad så glad! Nu har jag ännu en månad att leta boende, vilken tur!

I morgon kommer familjen hit, mycket skojigt ska det bli! Vi ska träffas i Stockholm vid lunchtid, hur najs som helst.
I morgon är det också bara EN vecka kvar tills det är tenta på Språkvetenskapens grunder, ojoj, gäller att hoppas på det bästa. Det blir plugg, plugg och mera plugg veckan som kommer.

Jag kommer vara helt odräglig i oktober pga av Parisresan, sen kommer jag vara odräglig efteråt också för att jag har varit där! :) Så ni får faktiskt stå ut med det. Haha!

Igår var jag och Malin på SATS och tränade en halvtimme aerobics och en halvtimme core, det var roligt! Känner mig väldigt duktig iaf, som har varit där och tränat.

Nu ska jag snart till skolan, blir en lång dag idag, först föreläsning mellan 12.15-14, och sen seminarium från en människa som jobbar på Läkare utan gränser kl 15-17. Jippi. Ikväll ska jag också tvätta - som jag alltid brukar göra på torsdagar.

Bye bye applepie!

Inga kommentarer: