fredag 7 september 2007

Cogito ergo sum

Igår var det en mycket produktiv dag! Nästan så jag blir imponerad av mig själv; först skola, i arla morgonstund, hade en tidig föreläsning så jag slutade skolan kl 10. Efter detta satte jag och Rebecka oss i biblioteket och plöjde igenom vår kurslitteratur. Jag antecknade och läste som en galning, men det var faktiskt ganska kul! Vi lagade till spaghetti och köttfärsås hemma hos mig till lunch (en klar fördel med att bo så nära skolan) och gick sen tillbaka till bibblan för att fortsätta studerandet... Efter detta gick vi ner på stan en sväng i det soliga vädret, sen började min extremt produktiva eftermiddag: Jag tvättade två maskiner, och var ute och sprang en runda under tiden maskinerna körde igång, när jag kom tillbaka tog jag ut tvätten ur maskinen och slängde in den i torktumlaren. Gick upp på mitt rum; duschade, åt middag (risgrynsgröt och smörgås, mums!) sen gick jag tillbaka ner till tvättstugan och tog reda på min tvätt. Jag hann också med att städa badrummet. Sen följde en väldigt ickeproduktiv kväll, men det spelar väl mindre roll!

Idag blir det också en ganska intensiv dag, föreläsningar mellan 12.15-14.00, 14.15-16.00, sen bär det av till Torsby via Arlanda, ska bli roligt att komma hem en sväng.

Reccegasken på onsdagskvällen på V-dala var jätterolig! Det sjöngs, det åts och det dracks, kvällen avslutades ganska tidigt, jag var hemma kring 22.30 tiden.

Inga kommentarer: