tisdag 25 september 2007

Som om det var torsdag hela veckan!

Sofia och Erica - minns ni våra torsdagar? Lunchen vid Port Royal och allt det där? Jag tänkte på det förut - och jag skrattade högt för mig själv när jag tänkte på alla Sällskapsresancitat vi citerat dessa torsdagar! Jag tror att dessa tre dagar i Paris i november kommer att gå i gapskrattets tecken, jag blir typ helt euforisk när jag tänker på denna resa, jag vill åka NU!

Erica - cannelloni blir PERFEKT! Picard - here we come! Gott ska det bli.. Hoppas du har fått mitt mail nu med alla tider, förresten.
Jag ska förresten börja klura ut några filmrepliker till dig så vi har att fundera på under vår weekend!

So long folks!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, we do love those Thursdays...
Jajamen, mailet är mottagen och infon har gått in.
Då ska jag ha Cannelonin på G när ni närmar er zone 1...
Ja, jag har faktiskt me tänkt på det här med repliker, jag tror att jag ska skriva ner dem till den har gangen, annars glömmer man så lätt, haha, jag kom på en redan nu, den tar vi om en månad!
Hjärtligt välkommna!
Kramar fran Parisiskan!