torsdag 20 september 2007

Stressad..

Jag är stressad över min boendesituation! Har nu varit och tittat på ett rum i en lägenhet, ganska nära där jag bor nu, rummet var möblerat och jag tyckte det kändes ganska fräscht och badrummet såg bra ut. Men det som bekymrar mig är följande: Hyresvärden (en ganska mysko kille, tycker jag), köket (det som fanns i rummet var en diskho, ett kylskåp och en micro/ugn), men framförallt: inget internet!! Han sa: "Alltså, jag har ju internet, men jag är inte så sugen på att dra in det hit, och inte telefon heller liksom".
Plus att jag inte kan stänga någon dörr eller liknande om rummet! Det enda som fanns var ett draperi. Det är sådant som gör att jag tvekar, och blir ännu mer stressad för snart så måste jag flytta, jag kan inte vara alltför noga med att välja... Men jag vill inte bo i det där rummet heller... Ahhh, jag blir galen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Salut!
Nä Karin, det låter mystiskt det där alltså...det ska vara i nödfall och tillfälligt i så fall...
Honey, we need internet! o en dörr!
and a freezer for the picard... eller det sistnämda gäller mig i alla fall, men med dina matlådor du me..
Hoppas verkligen att du hittar nåt du gillar! o att du kan komma o hälsa på, jag är typ helt ledig på höstlovet, K sa att vi kunde bo nere i lägenheten om vi ville.
Vi hörs, Kram o Bisou!!!