onsdag 18 november 2009

Världens bästa Sofia!


Idag fyller pinglan Sofia år! Grattis kära du! :) Kortet är från vår Parisresa ner till Erica förra hösten (ett år sen i dagarna). Jävlar va trevligt vi hade det! Men ingen är väl förvånad :) Inte vi i alla fall. Dä ska jä tâl öm för er!

Fick ett mail förut från en av föreläsarna på delkurs 3, tentan från förra veckan är rättad! REKORD i tentarättning - svar ja! Tyvärr såg jag mailet för sent, institutionen hade stängt, därför får jag hålla mina hästar tills imorgon kl 12. Spännande ska det bli, men jag är ganska säker på att jag klarade den.

Har för övrigt lagat ordentligt med matlådor idag, vad blev det då undrar ni? Jo, chili con carne från kokboken Under valnötsträdet, jag älskar den kokboken, den är hur härlig som helst att bläddra i, och - som en ren bonus - är maten väldigt god. Jag lät i alla fall grytan få koka ihop sig under en timme, mer långkok åt folket säger jag! Under tiden hann jag med att se dagens Vänner-avsnitt. Jodå, man är väl effektiv! Det gäller att prioritera här i världen...

1 kommentar:

Sofia sa...

Åh jag är hedrad! PUSS