tisdag 17 november 2009

Upptown girl, igen

Nu är jag tillbaka i Upptown igen, ska alldeles strax fixa morgonkaffe."Toppen" jag menar, nu har jag ju lärt mig att koka kaffe i min kaffepress, så nu är jag expert! (Hahaha)
Tro det eller ej men jag kom med flyget i torsdags, från Arlanda alltså. Så det blev ännu en lyckad helg hemma i Värmland med många skratt, dessutom hann jag ju träffa Annie och syster yster flera gånger :) Igår flög jag tillbaka, smidigt som bara den gick det, och nu sitter jag här - om dryga timmen ska jag befinna mig i engelska parken på föreläsning. Det ska bli kul att plugga igen nu, efter en (förvisso välbehövlig) pluggfri helg :) Till detta hittade jag en mycket lämplig latinsk sentens: Nihil agere delectat - Det är angenämt att göra ingenting

Tänk på det, gott folk!

1 kommentar:

Malin sa...

Så du kan det där med kaffepress!? Härligt! Du får lära mig, jag förstår mig inte på min. Den kanske är felmonterad.. :p Skönt att du haft en bra helg hemma!

Kram