onsdag 4 november 2009

Appropå nötkärnor...

Jag är ganska frisk nu faktiskt, feberfri, fast jag är snuvig och så hostar jag en del. Plus att jag låter som en 14-årig kille. Jag knaprar lite fis-Hermans men ärligt talat hjälper de nog inte så mycket. Idag har jag i alla fall återgått till mitt liv som plugghäst, först föreläsning och sedan inläsning av litteratur. Hur som helst var jag väldigt duktig och kunde unna mig en pizza till middag, vapendragaren Revben var förstås också pizzasugen. Förresten: Vi är ju sjukt synkade nuförtiden, och med sjukt menar jag: sjukt! Vi kommer båda alltid exakt tio minuter tidigare till den plats där vi ska ses - vi kommer alltså dit samtidigt! Ingen behöver vänta (vilket är skönt, eftersom vi hatar att vänta). Sen har vi utvecklat ett sms-system där man får sms från den ena samtidigt som man håller på att skriva till den andra. Var ska detta sluta?

1 kommentar:

Anna sa...

Haha! Jag önskar att mina vänner också ville dyka upp på ett ställe samtidigt som jag gör! :P (inte för att ni inte är mina vänner... och vi brukar ju faktiskt lyckas ibland) Slutsats: alla borde vara som karin och rebecka!