tisdag 3 november 2009

Uppdatering

Som väntat blev det en del biverkningar av sprutan, men de säger ju att biverkningarna är lättare att tas med än själva sjukdomen, så det kör jag på. Hade i alla fall feber igår och inatt, men jag har kurerat mig med ibumetin, vilken underbar medicin! I övrigt har jag lite ont i muskeln i armen där de stack mig, men det är okej. Nu försöker jag ta det lugnt och kurera mig så gott det går. Skönt att jag har så nära till skolan i alla fall, idag har jag ju bara föreläsning 10-12, så planen är att gå dit och sen plugga hemma. Jag blir nog frisk fortare om jag tar det lugnt, tänker jag.

Trots allt så känns det jättebra att ha vaccinerat sig!

Ha en fin tisdag, och glöm inte att det kommer ett nytt Andra Avenyn-avsnitt idag :)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Puh, känns skönt att höra.. Jag har varit lite rädd för de där vaccinet, men man kanske skulle försöka pallra sig iväg o ta det framöver här.. Ha det fint o krya på dig! kram

Malin sa...

Hallå Karin! Va skönt att höra att vaccineringen gick bra! Mår du bättre nu? Jag tänkte gå och göra det på torsdag, hoppas det finns kvar vaccin då. :)