söndag 22 november 2009

Soffläge

Idag kan man inte påstå att jag har rört mig speciellt mycket. Det vore att överdriva ganska rejält i så fall. Jag har suttit i soffan och skrivit min kompletteringsuppgift till seminariet jag missade förra veckan. Det tar tid kan jag säga, komplicerat. Det handlar om trosbekännelser (3 stycken) där man bland annat ska jämföra bilden som ges av Gud, i vilken tid de kom till, vilka bibeltexter som använts för att skriva dem, skillnader och likheter dem emellan. Massivt - minst sagt.
Men snart ska jag dra mig iväg till Friskis, för det blir nog ingen springtur idag heller, tråkigt när det börjar bli lite mörkt.

Tur att jag har nåt att se fram emot: Om typ två veckor kommer Erica till Uppsala och jag, Sofia och hon ska gå och se My Fair Lady på Oscars! Det kommer bli fantastiskt. Jag har ju sett den musikalen förut, i våras närmare bestämt (med Revben) och jag ser den mer än gärna igen! :)
Åh vad jag längtar...

Inga kommentarer: