söndag 1 november 2009

Gråa söndag...

Grått och tråkigt väder i Uppsala idag, men trots detta gick jag ut på en långpromenad för en stund sen. Jag gick runt i stadsskogen och det var riktigt mysigt faktiskt, hela promenaden tog ca en och en halv timme så nu känner jag mig duktig.
Det känns som att det redan börjar skymma ute, nu är vi trots allt i november så det är väl inte omöjligt..
Jag har även bestämt mig för att gå och vaccinera mig mot svininfluensan imorgon, jag har föreläsning till kl 10 så jag har ju hela dagen på mig liksom. Kön lär vara lång, men jag kan ju ta med min vapendragare iPoden och så kan jag plugga samtidigt.

Hoppas att ni har en skön söndag, och Siri: Krya på dig! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Sköna söndagen består i att pyssla om vår sjukling. Hon hälsar tillbaka förresten. Piggare idag. Vad duktig du är som tar så lång promenad i diset o dimman Det blir jympa för mig sedan istället för utevistelse.
Kram från mamma