söndag 8 november 2009

Myshelg

Denna helg har bestått av tentapluggande och mys med kompisarna. I fredags gjorde jag och Sofia egen pizza (köpte dock färdig deg) och glodde på tv. Men igår var vi fler då Johanna och Kristin även hängde på. Vi såg på Kenny Begins, den var exakt lika rolig som när jag såg den sist! Wollie bollie. Va sa ru? Ja jag vet. Hahaha. Mycket sevärd film, dessutom är den delvis inspelad i Uppsala!

Ikväll är det final i Ensam mamma söker, yaay! Dock tråkigt att serien är slut. Men jag hejar på fotbolls-Lasse (Ulrika), Snygg-Martin (Madde) och så hejade jag på Christian (Helena) MEN han åkte ju ut förra veckan. Inte alls bra. Nu är jag rätt säker på att Oscar vinner.
Nu får vi snart veta hur det går..!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vi har samma ensamma-mamma-favoriter som ska vinna :) Oskar lär ju vinna, även om jag också hejjade på christian..

Malin sa...

Jag kollade precis på reprisen av finalen. Jag hejade också på dom. Så sött med Lasse!