måndag 1 mars 2010

Praliner


Bild från filmen Marie Antoinette (bör ses!) apropå rubriken lägger jag upp den, man blir så glad av alla härliga färger också. Håll tillgodo.

Idag har Ylva gjort comeback som föreläsare i våra religionshistoriska liv! Hurra! Min lycka är total. Snart kommer Gösta tillbaka också och då blir det ännu bättre. Faktiskt blir vem som helst bättre efter den människa vi har haft de senaste veckorna, men Ylva och Gösta är favoriterna - trillingnötterna i Aladdinasken! Fast inte för mig som är nötallergiker förstås, men ni förstår poängen.
Imorgon ska vi för första gången denna termin ha två föreläsningar på en och samma dag - hur ska det gå! Haha... Typiskt bara att det är mitt i skrivandet av hemtentan, männ dä löser sä - å gär'ä int dä se kvette'rä, som jag brukar säga.

Nu har jag inte tid med det här längre. Hemtentan kallar.

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag skriver upp på att trillingnöten är en favorit, check!