tisdag 9 mars 2010

Tisdag kväll (läs eftermiddag, hehe)

Den här veckan är det något slags tema som heter Låtar-som-passar-till-veckodagen-och-tiden-på-dygnet-vecka i min blogg. Jag kan bara inte låta bli...



Den här låten är för övrigt med på Absolute music 29 (det vet jag för den har jag hemma) observera det låga numret, vad är de inne på nu egentligen? Absolute music 67? De kommer nog aldrig sluta heller, för alla gillar ju blandskivor. Alla Friskisledare i alla fall. Apropå Friskis och Svettis: Nu tror jag att alla medelpassledare i Uppsala har en pakt, nämligen att alla MÅSTE ha med låten "Bad romance" med Lady Gaga på sina pass. Och som ni vet från föregående inlägg har jag varit på en del medelpass i år, så jag är ett mycket trovärdigt jympamusik-vittne.

2 kommentarer:

Revben sa...

I love J.B!!

Lovisa Språkpolisa sa...

Åh, Bad Romance som är min hatlåt. Tur att jag inte är på Friskis i Uppsala nu då... Men jag har tänkt börja här i Paris faktiskt, bara jag får ett jobb och lite lön=) Jag har också den absolute-skivan förresten, haha. Det var tider det