lördag 27 februari 2010

"Vi ska fira att vi inte har förändrats ett dugg!"

Jag tror att vi har hittat en ny mycket trevlig fredagstradition. Jag menar, vem säger nej till champagne och snittar på en fredagseftermiddag/kväll? Inte jag, Malin och Rebecka i alla fall! Nu känns det precis som på den gamla goda tiden, när "The hummingbirds" gjorde Uppsala osäkert. Trevligt värre!




I dag har det lösts melodikryss, Eldeman var snäll och gjorde ett ganska enkelt sådant. Klockan är snart min, det känner jag. Men tänk så typiskt om jag nu skulle vinna förstapriset och få ett musiklexion istället. Nej, då säger jag till Anders att jag vill bli tvåa istället. Jag tror han skulle tycka att det var helt okej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror minsann du har fått med dig lite ovanor hemifrån...

Malin sa...

Ja, det är en mycket bra tradition vi har startat! Kan bara sluta bra!