fredag 12 mars 2010

Vår bästa tid är nu, à la Jan Malmsjö

Vem minns den snö som kanske föll ifjol? Hur som helst tror jag ingen kommer glömma snön som fallit i år.

För övrigt har det varit en mycket bra vecka, innehållande bland annat pubrunda med nya kursarna, heldag med shopping och middag med Sofia, och så ikväll ska jag och Revben gå på stadsteatern för att se En midsommarnattsdröm. Innan föreställningen blir det nog sushi, jag undrar om vi någonsin kommer att tröttna på det? Antagligen inte. Jag hoppas verkligen inte det.

Jag har också kommit in i en bokslukarperiod, (inte kurslitteratur) så igår när jag var på biblioteket lånade jag "Hundra år av ensamhet" av Gabriel García Márquez. Den verkar rolig och annorlunda, men jag återkommer med mer info när jag hunnit längre i handlingen.

Här kommer Jan Malmsjö:



Trevlig fredag på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta är väl en typisk studentsång.. Er bästa tid är ju nu! Ha de.

Sofia sa...

Åh, men karin. Dags att uppdatera :P Nu har ju jag lagt ner mig (som du skulle ha sagt) och bloggar skitofta ju... Tihi. Oj, ja! Vi måste ses snart. Vi ska ut på torsdag, jag har tänkt på att jag inte minns när vi gick ut tillsammans sist! Vill du följa med. Än så länge är det jag och katrin =) PUSS