fredag 26 mars 2010

Fantastisk fredag!

Denna fredag har börjat väldigt bra - sushi hos tanten med Revben plus en liten tur på stan, jag fyndade lite filmer och ett nagellack. Upptäckte också att Mango ska börja sälja kläder på MQ... Farligt att gå in där i vår! Eftermiddagen och kvällen kommer att spenderas tillsammans med le gäng de Paris så att säga, nämligen Erica och Sofia, så ni hör ju själva hur kul vi kommer ha. Erica har lovat att köpa med godis från någon butik som heter Tokiga Ture. Haha! Detta ska bli väldigt spännande, jag återkommer med en petit rapport.

Utomhustemperaturen ligger på 9 grader - hurra!

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Lovisa Språkpolisa sa...

... och i Paris är det bara 14. Fy! Nu får våren skärpa till sig här också tycker jag, så att inte Sverig ekommer ikapp;)

Sofia sa...

Fy fan så trevligt vi ska ha!
JAg är mycket laddad, speciellt när jag tänker på godispåsen som kommer som ett brev på posten snart :D tJOHOOOOOOOO!

Sofia sa...

Hallå, vad har du gjort hela helgen och igår och odag då ;) tihi. JAg är up-date hitler. Iaf när jag själv har uppdaterat, hahaha! Puss