onsdag 1 oktober 2008

Vilken dag...

Luften har gått ur mig litegrann efter den här hemtenta-veckan. Igår skickade jag in den, så skönt! Sen blev det tvättning och städning (det behövdes kan jag säga). På kvällen kom Rebecka o Malin hit och vi hade tv-kväll! Underbart trevligt. Pizza till middag blev det också, + Idol och Morgonsoffan :)
Men idag har jag känt mig mycket lat. Var på grammatikföreläsningen mellan 12-14, det gick bra, jag hänger med. Efter föreläsningen hade jag tänkt cykla ner på stan för att köpa ny ansiktscrème, sen tänkte jag åka till Friskis och träna kl 17, sen skulle jag ha behövt handla lite också.
Gissa hur mycket av det här som blivit av: Svar ingenting (Handlade iofs lite på Folkes..) På grund av? Mest det idoga regnet, faktiskt.

Min dröm just nu? Att någon vänlig själ (ähum ähum) kom hem till mig den personen kunde laga middag till oss båda, kanske kunde vi dricka ett glas vin till maten, sen kunde vi äta nån slags bärpaj med vaniljsås till efterrätt! Jag känner att om inte Erica hade varit i Paris hade hon varit i mitt kök ikväll :) Haha..

Dream on, nu är teet klart att drickas iaf.. So long folks

1 kommentar:

Erica sa...

Haha!
Självklart hade jag stått bland grytorna i ditt kök karin! Inga tvivel om det du darling!!!

En annan har faktiskt fått mat lagat till sig idag, Fläskkotlett med couscous sallad o vin till! Riktigt gott faktiskt.

Längar verkligen mycket efter dig o Sofia! Vecka 47 kom nu!!!
Kram kram!!!