onsdag 22 oktober 2008

Tentaångest

Om lite mindre än en vecka har jag tenta i Pedagogikens historia.. I måndags kväll var det lite svårt att somna, jag tänkte på allt jag ska kunna till tentan och så, kan ju säga att det är en hel del! Men efter gårdagens seminarium känns det mycket bättre! Vi satt i skolan och diskuterade allt vi lärt oss mellan kl 10-15, skulle egentligen bara suttit mellan 10-13.. Men ja, det var skönt att få gå igenom allting grundligt :) Sen på kvällen kom mina vapendragare Malin o Rebecka hit, vi åt godis och kollade på TV = Perfekt sysselsättning, en tisdagkväll :)

Nu har jag pluggat hemma typ hela dagen idag, snart ska jag ta en paus till för att ta en promenad med Anna, det var ett tag sen vi gick vår runda nu, så det ska bli trevligt. Solen skiner också!

Trevlig onsdag på er!
(Dagens låt är för övrigt: If I were a boy - Beyoncés nya singel, I like sharp! Mitt första köp på iTunes! Hehe)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar dina "Etiketter" till det här inlägget! :)

Karin sa...

Hehe.. :) Känner att jag fått inspiration från Kristoffer Appelquists blogg... :)