torsdag 16 oktober 2008

Spöregn

Det var mysigt att vakna till "Clocks" med Coldplay i morse, mysigt att höra regnet stå som spön i backen utanför när man ligger nerbäddad i en varm säng. Inte alls mysigt att behöva gå upp ur sängen och cykla iväg till skolan i spöregn. Men som tur var är väl en annan förberedd med regnbyxor, där fick jag ett och annat pluspoäng... Skoldagen varit relativt lång; 10-15, lite segt där på eftermiddagen bara.

Ska även denna torsdag försöka hålla mig borta från msn, förra gången gick det mycket bra, får se hur det går idag... Hehe. Kl 17 ska jag till Friskis på ett medelpass, ikväll blir det nog lite pluggande, men jag är ju ledig i morgon så jag är nog mer effektiv då. Tentan börjar ju närma sig nu... 1½ vecka kvar. Det betyder att det är endast 5 veckor kvar tills jag och Sofia åker till Erica i Paris! YAY! Jag längtar ihjäl mig... :)

Inga kommentarer: