söndag 19 oktober 2008

En Passande Rubrik

Helgen har varit jättebra! I fredags blev det utgång på värmlands - roligt var det - och igår hade jag o Rebecka hemmakväll med Stjärnorna på isen, vi åt lite Marabou choklad med mintkrisp... Det var evigheter sen jag åt den (förutom igår då.. hehe), så det var mumsigt vill jag lova.
Idag har jag plöjt SvD och pluggat.. Sett lite på ett SATC-avsnitt och pratat med mamma, hoppas de kommer hit nästnästa vecka :)

Solen skiner, jag funderar på att gå ut och springa, men jag känner mig lite opeppad. Just det, mina träningskläder måste tvättas (synd..), där har jag en bra ursäkt. Jag måste verkligen tvätta nu snart, om jag inte kan gå till skolan i balklänning förstås?
Nä det kanske får duga med en promenix, få lite frisk luft.

Tentaplugg till veckan, har tenta nästa tisdag, så det blir till att ligga i. Men först två seminarium på allt vi har gått igenom... Kul jul.

Inga kommentarer: