onsdag 15 oktober 2008

Effektivitet är A och O

Idag vill jag vara produktiv! Jag vill hinna med allt plugg som jag vill få gjort, franskan och pedagogiken. Till pedagogiken är det mest saker att läsa men till franskan är det ju till att nöta grammatiska regler och verbkonstruktioner så att jag kan det som ett rinnande vatten. Synd att språk är så jädra svårt att lära sig, tänk om man bara kunde ta grammatikboken och lägga den under kudden, sova en stund - och voilà - så kan man allt!

Jag har ju alltid tyckt att Björn Hellberg är en rolig filur, här kommer ännu ett bevis på detta:
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1277960
Håll tillgodo, haha!!

Bonne journée!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, we like Björn! Sköna moves där... Härlig humor. Förresten, kolla på Bnde söker fru. Tjejen där har fått ett STORT brev. Kolla på det du, så kan vi höras sen.....
Mor i Torsby