måndag 27 oktober 2008

"Ett Ikea-besök kommer sällan ensamt"

Denna devis är så totalfyndig att man smäller av! (Tack till upphovsmannen Olivier) Jag o Sofia var ju ute på vift med Audin i ca 5 timmar i fredags. Först en rajd på Ikea - jag köpte en massa bra grejer - sen en rajd på ica maxi! Shit alltså. Man var helt slut och döhungrig i fredags kväll. Som tur var så var maten nära - hemlagad pizza hemma hos mig med Rebecka, Malin, Sofia och Bea framför Idol! Mycket trevligt var det kan jag lova! Synd att Loulou åkte ut ur Idol bara...

I alla fall så sov Sofia hos mig på fredagen, sen pluggade vi halva lördagen OCH hann med en snabbrajd på Ikea igen! Det var några småsaker som fattades oss så att säga.. Men nu är vi så nöjda så!

I lördags åt vi fläskfilé med rotsaker i ugn och bea-sås... Yummie! Sen såg vi på SATC-filmen, den är fortfarande bra :)
Igår pluggade vi duktigt nästan hela dagen, sen på eftermiddagen bröt vi upp, jag åkte hem o städade, för idag kommer familjen på besök! Ska bli såå trevligt! Jag ska visa dem alla mina fina inköp :)

Inga kommentarer: