måndag 6 oktober 2008

Alle snakker norsk


(Bild från: http://www.levanger.kommune.no/festiviteten/images_4/istid_2_x.jpg)

Det här med att se tecknade filmer med norskt tal/norsk undertext är något jag starkt rekommenderar om ni vill få er ett gott skratt! Jag, Sofia och två av hennes polare såg igår Ice Age 2 (jag älskar både ettan och tvåan!) med norskt tal.. Ja det var längesen jag skrattade så mycket åt en film, inte bara för att de pratade roligt (även om det bidrog..) utan för att filmen var riktigt rolig! Se den!


"Har dere sett en fyre meter lång å nio ton tung pongeråtte?" HAHA

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, allt blir lite roligare på norska ^^

Erica sa...

Haha!
Go Norge säger vi!
Till o med jag som inte tittar på tecknad film kanske skulle tycka det var kul...

Kramar från Paris!!!