måndag 29 september 2008

M å n d a g

Helgen har varit mycket lugn! Inget festande över huvud taget på hela veckan! Well done us :) Känns mycket skönt att ha fått bara gå och dra... I fredags var jag o Rebecka hemma hos Sofia, vi gjorde nachotallrikar och kollade på Happy Feet. I lördags var jag, Rebecka o Lovisa på bio och såg Patrik 1,5 - Mycket mycket rolig och bra film! Rekommenderas varmt.
Igår kom Rebecka över på morgonkaffe och sen blev det promenad, middag och 3 avsnitt av Ensam mamma söker med Sofia, supertrevlig helg med andra ord!
Joda, lite hemtentaskriveri har jag hunnit med också, inlämning i morgon senast kl 16.

I morse fick jag första numret av SvD, som jag nu fått en gratis prenumeration på, i ett halvår! Yaay! Det var riktigt trevligt med tidning i morse, nu har jag något att läsa till lunch också.

Förresten; Jag och iPoden trivs bättre och bättre tillsammans för varje dag som går, den är så fin så fin så fin. I love it :) Ville bara tillägga det.
Äntligen Idol på tv ikväll igen! Något att se fram emot :)

Nu måste jag skriva skriva skriva.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är du säker på att det är idol ikväll. Jag har nämligen "hört" att du har en viss förmåga att lura i folk annat.. :)

Karin sa...

Du är så lurig! Men Peter Jihde viskade i mitt öra förut och han sa: "Ikvell, Karin, e de Idol tjugohyndraoåtta på teven." Sen ville han ha ditt nummer men det sa jag att han fick fixa själv! :)

Anonym sa...

Ah, gratis morgontidning i ett halvår skulle inte vara helt fel. Jag känner mig så efter nu när jag inte läser tidningen varje dag längre

Anonym sa...

Vad gillar ni Jidhes nya frisyr? "Den va fiin tycke ja"
Lillemor