måndag 3 november 2008

Je suis fatiguée!

Jag har varit hemma i Torsby i flera dagar nu och blivit bortskämd med god mat, (nyinköpt)STORbildsTV, umgänge med familjen med mera med mera. Det har varit supertrevligt! Dessutom är jag nyfrissad - We love nyfrissat hår!
Idag när jag skulle åka tåg tillbaka till Uppsalatown föll det sig inte bättre än att Sandra, min kära vän, åkte med rälsbussen ner till Kd från Torsby! Supertrevligt med sällskap ju! Sen på Intercitytåget på väg till Stôckhôlm så upptäckte jag att min älskade iPod hade slut i batteriet.. Buhu. Som tur var hade jag en dagsfärsk DN att roa mig med.

Åter i Triangeln öppnade jag postfacket och hittade där SvD-tidningar en masse! Dessa har jag nu plöjt i brist på annan aktivitet.
Snart ska jag träffa Sofia, men först ska jag nog ta en powernap! (Inte alls likt mig, jag VET!) Men det är mycket välbehövligt.

Längtar till Paris gör jag också! Tur att vi snart ska dit, jag laddar! :)
Auf Wiedersehen! (Som Heidi Klum skulle ha sagt.. haha)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, tack för trevliga dagar både hos dej och här hemma. Skitkul att Sandra var med på rälsbussen! Vilken tur. Har spanat in Jonas nya lya idag. Toppenfin med bra läge. Nyrenoverat badrum i storlek med ditt! Tjusigt. Tycker nog att ungdomen borde ha det lite sämre först, så att det finns ngt att längta efter :) Kram från mor