söndag 20 april 2008

Sunshine!

Den här helgen har varit toppenbra! I fredags hade vi förfest hemma hos mig; Rebecka, Malin, Tova och Carolyn kom och sen gick vi till Värmlands och träffade på Micke, Pierre och Andrea. Vi hade jättekul och dansade runt som bara den i biblioteket ;) (som för övrigt ÄR ett dansgolv).
Igår cyklade jag först ut till Flogsta och umgicks med Rebecka och Malin, sen gick vi hem till mig, där intogs eftermiddagskaffe. Sen tittade vi ner på de små barnen som lekte med sina föräldrar i lekparken här på min innergård. Mycket mysigt alltså, haha. I övrigt hände inte så mycket, Flogstafolket stannade lite till och såg hela Körslaget hos mig och vi hade såå trevligt.
Även idag skiner solen och jag ska snart sätta mig ute på innergården och plugga grammatik och fonetik. Jag tar med mig kaffetermosen + en mobil proppfull med ny musik (förhoppningsvis).

Ikväll blir jag inte förvånad om jag sitter i Sofias soffa och tittar på fyrans söndagsfilm, men inget är bestämt än så vi får väl se!
För övrigt är jag mycket nöjd med min egen soffa, då man får plats hela 3 personer i den! Mycket bra! Alla kan sitta bekvämt... :)

Mercy on your soul. Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är förstås inte så skönt att sitta i den när du sätter dig på en hela tiden! ;)

Anonym sa...

Som jag brukar säja; finns det hjärterum som så finns det stjärterum :) Ja, det verkar ju som våren har kommit. Själv var jag ut i ca 40 minuter i fre. Röd som en, ja, iallafall räka, så såg jag mig i spegeln på kvällen. Idag har jag sprungit, solat, städat, rensat rabatten. Nöjd sitter jag nu med "ett" glas rött. Vi hörs kram från mamsen