tisdag 15 april 2008

Internet - Guds gåva till människan

I en vecka har jag nu levt med krasslig tillgång till internet, det har kort sagt krånglat och jag har inte kunnat leva mitt så vanligtvis internetrika liv. Men nu funkar det igen, Tack Gud. Internet är fantastiskt! Bara idag har jag, med hjälp av datorn och internet:
- Skrattat ihjäl mig till gamla Hassanklipp på Youtube (Rekommenderas å det grövsta)
- Deklarerat
- Pratat med kompisar
- Uppdaterat bloggen (No shit, Sherlock! Som Sofia skulle ha sagt)
- Läst andras bloggar

Hm, tänker ni nu, gör hon aldrig något vettigt? Nej, jag tror inte det.
Men å andra sidan har jag ju gjort klart alla grammatikuppgifter för i morgon, spenderat totalt 4 timmar i skolan, lunchat (och därmed varit ultrasocial) med Rebecka och Malin.
Ja, jag lever ett ganska vettigt och berikande liv ändå, nu mer än någonsin, för jag har internet! Trala la la la!

(Om ni tycker det låter som jag är psykiskt störd - försök själva leva utan en idog internetuppkoppling om ni kan! Moahahaha...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan bara säg att nu vet du hur jag känner det ibland. när det gäller Internet

Anonym sa...

Hej, jag ringer från mumindalen och vill boka rum. :D Vi ska till Naaaaarviiiik :) HAHA

Anonym sa...

Här kommer en hälsning fran en tjej som just nu sitter under tvätttorkställningen med datorn i knät. Behöver jag fortsätta?.... :)