onsdag 9 april 2008

Party all over toown!

Oj oj vilken festvecka det här blir! Igår gick jag, Malin och Rebecka till Snerikes, jättekul hade vi! Innan dess hade vi förfest hos mig med tacomiddag, sen skulle vi ha sett en massa roliga humorklipp, MEN då behagade inte internet fungera, morr! Så vi såg utvalda delar av Nile City istället.. Haha. Evelina kikade också förbi en sväng, väldigt trevligt!

Idag har vi haft grammatiklektion, jag och Malin möttes i skolan kl 11, så vi pluggade fram till kl 14 då vi började lektionen. Även Maria och Thérèse i vår klass slöt upp i vår studiecirkel.
Ikväll blir det pubrunda med klassen med start på Norrlands kl 18! Jajamän, då blir det mat och vatten skulle jag tro.. Haha. Jag ska ta det rätt lugnt ikväll för vi ska gå till ALLA nationer (13 stycken) och vi har gjort värsta listan, så det gäller att orka med!

Åh va skönt det är att bara vara hemma och sitta ner och inte göra någonting för tillfället. Om 30 minuter ska jag göra mig i ordning... Jag ska se på några roliga klipp så länge, det förlänger livet det!! Titta på det här så får ni er ett mycket gott skratt:
http://www.youtube.com/watch?v=XiMCFtb9mvs

Puss på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA vilka härliga grabbar, gillar skarpt dansen som de kör, med ett ben upp.. shit alltså, kanske vi skulle köra ett sånt framträdeande och slänga upp på youtube? :P