lördag 5 april 2008

Clinique in my heart forever, liksom


Köpte en ny ansiktscrème förra måndagen, en fuktkräm som komplement till min 3-stegsserie. Den är underbar alltså! Dessutom fick jag en necessär och en ansiktsmaskcrème på köpet. Idag provade jag ansiktsmasken, ja, det känns som att jag precis gjort en välgörande ansiktsbehandling (där man inte klämt sönder hela ansiktet). En fantastisk känsla helt enkelt! Min hy gillar nog mig idag. Med detta vill jag ha sagt; Kosta på er dyrare produkter! Det GÖR skillnad!

Igår var vi ute på Värmlands nation! Riktigt kul hade jag!
Snart ska jag träffa några kompisar från franskaklassen, vi ska fika på GH (Gästrike-Hälsinglandsnation).
Hejra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Karin my darling!

We love Clinique! Jag ska SÅ gå tillbaka till det när jag är klar med min Dior.
Snygging på bilderna förresten, we like! Jag gillade dock läppglanset på den första bilden me.
Ett litet tips så här en lördagförmiddag i april:
http://tv-video.net/
Kan man se i alla fall nummer 11 av Greys säsong 4?, svar ja!
Do we love? Svar ja!
Trevlig titt, vi hörs snart igen,
Puss o kram från Espana!