måndag 14 april 2008

Mammabesök!

I fredags anlände min kära mor till Uppsala, vi har haft en jättetrevlig helg! Bara myst och shoppat :)
Här är en lista på saker vi upplevt:
- Roliga människor på tåg fram och tillbaka från Stockholm
- Stockholmsshopping
- Kajsas Fisk (restaurang i Hötorgshallen, we love)
- Studentkorridorsliv
- Storhandling på Willys (låter ju exotiskt, haha)
- Mini Cooperfärd
Med mera!
Du är välkommen åter, mamma! :)

Igår sågs jag och Sofia, helt oplanerat men mycket trevligt, comme d'habitude.
Idag har vi haft grammatiklektion, det gick rätt bra.
I morgon ska vi ha filmkväll med franskan, vi ska se La vie en rose, tillbehör; ost och kex. Mums.

Nu ska jag se American idol.
Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack kära Karin! Jag hade också trevligt. Särskilt tillbakavägen till Uppsala. Ja, hemresan gick bra och det blev ingen gympa utan joggingrunda samt grillade kotletter som bonus på kvällen. Just nu puttrar korvsoppa på spisen, mums.
Kramar från mamsen

Erica sa...

Salut sager jag!
Trevligt med ett inlägg fran dig igen!
Låter ju som ni har haft en toppenhelg du o mamsen, harligt!
Oh, jag längtar sa tills jag far aka till uppsala!
Trevligt med filmtittning, jag förväntar mig en recension.
Nä, nu ar det läxkvall som galler!
Hörs snart igen, kramar fran Spanien!