torsdag 10 april 2008

Mm..! MC Hummer!

Haha, oj så roligt vi hade på fransos-pubrundan igår! Bland annat hade jag och Malin vårt Nile City-moment, vi refererade heela "Kuknästornet"-scenen på ÖG's till allas jubel och glädje! :) Taklagsfest ska ni ha, och välkammad utter. Haha! På Upplands nation sjöng vi allsång med låten "We will rock you", fick med en hel del andra av de andra besökarna också. Kul var det i alla fall!
Vi är också mycket stolta över att ha följt vårt pubrunde-schema till fullo! Vi hann med alla de 10 nationer som var öppna. Kalmars, V-dala och Gotlands hade hunnit stänga tills vi anlände. I alla fall var jag ändå hemma rätt tidigt; vid halv ett-tiden ca.

Idag har vi haft föreläsning mellan 14-16 och jag har fått sms av Erica som nu är i Paris, är jag grymt avundsjuk svar JA! När ska jag åka dit nästa gång? :)
I morgon kommer i alla fall mamma hit till Uppsala, det ska bli så mysigt! Synd bara att Siri och pappa inte kan följa med.
Ha det gött!

Inga kommentarer: