onsdag 23 april 2008

Solen skiner fortfarande

Solen skiner idag igen, hallelujah! Det är inte klokt vad vädret gör för ens humör alltså.
Jag har idag haft uttalsprov, det gick faktiskt rätt bra, det var inte alltför svårt. Vi läste in några meningar och sen en sammanhängande text, men man fick spela in hur många gånger man ville (eller hann på 2 timmar), så det ska nog gå vägen!

Annars så har vi suttit ute i solen, jag, Malin, Therese och Maria. Jag har kommit på att jag och Malin umgås typ jämt. Haha, antingen i skolan eftersom vi läser franska ihop, eller på helgerna.. Eller går och tränar... Eller pratar på msn, vilket i o för sig inte är umgänge, men kontakt i alla fall. En rolig iakttagelse bara :)

Sen ska jag äta lax till middag, oj så ovanligt (not), extrapris på Ica... Haha! Åt dock blodpudding igår, mums. Eller hur det nu var. Kan meddela att 3 av 8 personer i min korridor åt blodpudding till middag igår. (De jag såg).

Nej nu åter till något vettigt. Hejda.

1 kommentar:

Anonym sa...

Solen skiner även på liten villa i Torsby! Nere på plattorna är det sommarvärme. Skönt. Nu sitter jag lite tillsnofsad o väntar på kollegor. Vi ska gå ut o äta med Lena T kväll. Det blir nog trevligt. Ha, det bra så hörs vi. Kram mamma.