onsdag 10 februari 2010

Ranelid et moi

Tänka sig, men idag har jag faktiskt uträttat alla ärenden som jag hade planerat - bara att bocka av dem från listan alltså. Till exempel har dessa bestått i: köpa skokräm och putsa stövlarna (check), köpa ny cliniquekräm (check), hämta ut reserverad bok på biblioteket (check), träna med Johanna (check), hämta ut tentan (check). Så skönt att ha detta gjort, inga överhängande moment men ändå.

Kvällen kommer med största sannolikhet spenderas i soffan, framför teven, alternativt datorn. Jag är flexibel på så vis, förstår ni. Ibland är det jobbigt att ironi inte märks så tydligt i textform, men då tänker jag så här: Ni som läser min blogg, ni känner mig. Ni hänger med! Gud så trevligt. Känner man mig inte får man vänja sig helt enkelt. Så ärrä! Bra va? :)

5 kommentarer:

Malin sa...

Ja, visst är det skönt att klara av sin dagordning sådär? Jag älskar att bocka av listor, man känner sig så duktig då och kan slappna av, även om det bara är en, två saker. :)

Anonym sa...

Varför fick man inte veta hur det gick på tentan? Kanske självklart att det gick bra... Ja, så är det nog. Kram, mamma

Karin sa...

Trevligt att du frågade! VG blev det på tentan, HURRA!! :D

Erica sa...

Haha! Alltså darling jag dör av skratt när jag läser dina inlägg! Precis innan du skrev det där med ironi o andra som förstår så tänkte jag precis på det, att jag tycker ju att det är så himla roligt för att jag känner dig o vet hur du tänker o har för tonläge när du skriver grejer.
Den franska filmen får jag spana in!
Nu: tvätt o plugg... o mat snart... me be hungry...
Kram kram!

Karin sa...

Haha, va roligt att du tycker det Erica. Jag hör ju såklart mig själv också när jag skriver och jag gillar skarpt att du gör det också! Jag kan vara lugn :D Du förstår mig! KRAM