torsdag 4 februari 2010

Vilken pärs!

Åh vilka snälla människor det finns! Jag blir så glad, så glad! Idag har jag nämligen fått hjälp att köra ut bilen ur den insnöade parkeringsplatsen... Inte helt enkelt. Men till slut så gick det bra, det kändes väldigt skönt. Nu är den parkerad på ett bättre ställe (där man förhoppningsvis inte blir instängd av snöplogskanter än på några timmar...) så jag får hålla tummarna att jag tar mig ut senare.

Snart ska jag iväg till gymmet på Friskis för att bekanta mig med maskinerna och bestämma vilket träningsupplägg jag ska ha, det blir nog bra. Frågan är väl bara om jag inte redan har kört ett träningspass idag... (snöskottning), hehe.

Var snälla! Det gör stor skillnad :)

2 kommentarer:

Malin sa...

Säg till om du vill ha sällskap till gymmet! :)

Revben sa...

Tjena biffen! Pallra dig tillbaka till U-sala snart.