tisdag 16 februari 2010

Ropen skalla, semlor åt alla!

Fettisdag betyder ju såklart semlor. Ett måste, denna dag. Fröknarna, Revben och jag begav oss således till Ofvandahls för att inmundiga dessa godsaker. Så här såg min ut:


Den innehåller nästan inga kalorier alls heller, skitbra! Eller, hur var det nu igen? Tur att man inte räknar.. :)
Förresten har ju jag varit på gymmet idag, så jag borde ju ligga skapligt till i alla fall.

Tro det eller ej men jag såg när Kalla körde sitt segerlopp igår - det var riktigt spännande faktiskt och jag kände mig mycket engagerad! :) Så himla roligt att det gick bra för henne, nu får vi hoppas att de andra är lika duktiga och fortsätter plocka hem medaljer. Kör hårt, säger jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror att Du o Kalla är lika gamla. Då borde ni ju vara lika snabba, eller? Har utvecklingskurvan varit annorlunda för henne?
Puss, Mamma