måndag 1 februari 2010

En traumatisk måndag

Idag har det inte hänt så mycket, jag har pluggat i parken nästan hela dagen och efter det var det dags för ett träningspass med Johanna. Jag håller ju på att introducera Johanna på Friskis med de olika passen, det går bra faktiskt - hon har inte tappat stinget hittills - puh! ;)
Jag glömde mobilen hemma idag när jag gick till skolan (förlåt, jag menar universitetet) och pinsamt nog måste jag erkänna att jag känner mig halv utan den. Alltså, jag vill ju inte vara beroende av den där jävla mobilen, men jag är ju så populär att det är svårt när folk hör av sig hela tiden (ja, eller hur det nu var - inte ens det kan jag ju skylla på). Jag tror ni förstår mitt problem, och frågan är om det går att bli av med det, tyvärr har jag svårt att tro det..

- Pling - Dagens i-landsproblem.


När som helst nu så ringer det... Vänta bara. När som helst.

3 kommentarer:

Din fd kompis sa...

Du hade ju faktiskt två sms ifrån mig, men jag kanske inte räknas? Fan, nu tänker jag aldrig mer höra av mig!

Jenny sa...

haha, samma sak hände mig idag. Hade den med mig o skrev sms när jag åt frukost vilket jag inte brukar, och vad händer, jo den blir kvar där på köksbänken. Ve och fasa.
(inte för att nåt hade hänt på den när jag kom hem efter 2,5 timmar heller, men ändå.)
Jag förstår problemet!

Karin sa...

Förlåt min fd kompis! Jag hade 2 sms från dig. Och 2 till. Alltså 4 sms totalt. Jag är poppis! Puss på dig. Hahaha ;)