tisdag 9 februari 2010

Anekdoter för barnbarnen, var det ja...

Jag har gjort comeback i Uppsala efter en värmlandshelg PLUS en liten ("aldri-än-sö-litten") mellanlandning i Upplands Väsby. Varför inte? Haha. Jag tog Upptåget i fel riktning från Arlanda och upptäckte att jag åker söderut mot tågets ändstation, faaaan! Väl framme så ser jag att det går ett mot Uppsala 2 minuter senare - bra, tänker jag, bäst att skynda dit, till andra sidan perrongen. När jag kommer upp på andra sidan och kliver på tåget som står på stationen så upptäcker jag att det är samma tåg som jag just klivit av (man kunde alltså gå av på bägge sidorna av tåget)... Hahaha! Jag skrattade åt mig själv och kände mig klantig, men vafan, shit happens och detta var ju en ytterst blygsam fadäs. Men kul! Jag bjuder på den, så håll tillgodo.

3 kommentarer:

Malin sa...

Haha! Det var väldigt kul! Ett litet äventyr sådär. :)

Erica sa...

HAHAHHAA!!! jag dör!!! gapskratt i soffan för mig själv? svar ja!!!
You go karine! man kan ju inte veta allt...:)
hehe

Karin sa...

Roligt man kan glädja nån.. Haha. (citat???) Ja man måste ju i alla fall försöka finna sina äventyr i vardagen... ;)