lördag 2 maj 2009

Musikalfeber!

Sedan jag, Sofia och Erica såg "Chess" förra veckan har jag också insett hur gärna jag vill leva i en musikal! Och hur gärna jag vill kunna sjunga! Tänk så roligt det hade varit... Men övning ger färdighet och så vidare, därför sjöng jag såg det stod härliga till under vår "Chess"-seans, tillsammans med E & S. Vilken härlig kväll det var! Mycket skratt, mycket sång och gamla Parisminnen blandas med nya Uppsalaminnen.

Veckan som gått har det firats Valborg i Uppsala! Vi drack champagne till frukost och åt sill till lunch, sen satt vi i Ekonomikum-parken och njöt av solen. På kvällen höll vi till i min korridor: Guitar hero och Galenskaparna-klipp blev det ända framåt småtimmarna!

Nu har ni inte tid att läsa längre, ut i solen med er! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men, hallå, du levde ju en musikal när du bodde hemma. Hur kul tyckte du att det var... att modern alltid har en passande sång på gång?