måndag 6 april 2009

Låtutmaning - del 2

Mera roliga låtutmaningar till er! Håll tillgodo :) Det är alltså första raden ur varje låt som jag skrivit här, lycka till med era gissningar!

1. I ran away but now I'm back and you might think that I am mad
2. Ingenting, ingenting i min kalenderdag
3. Coming out of my cage and I'll be doing just fine
4. I never loved nobody before you
5. Always been told that I've got too much to ride
6. Oh you're gonna take me home tonight
7. Det här har växt i mig, åh så länge nu
8. Trams coming in, there's wind from the sea
9. We gotta make a move, take a chance while the night is young
10. I came home in the morning when everything was gone

Förresten: I förra låtutmaningen har ingen sagt rätt låt på nr 5, det är Foo Fighters med "Long road to ruin". Därav ledtråden: Lång väg till Pompeji.

4 kommentarer:

Erica sa...

Ok sammanfattning:

1.Nåt me Pink kanske?
2.?
3. Me Brightside me The Killers
4. ?
5. Show me love me Robyn
6. Queen låt, som M.stenmarck sjöng i rhapsody
7. ?
8. ?
9. A little bit of love me Andreas Johnson
10. Live and learn me The Cardigans

Jag ska klura på mina frågetecken!!!
Puss o kram!!!

Karin sa...

1. Inte Pink
3. Rätt!
5. Rätt!
6. Låttitel, tack!
8. Rätt!
10. Rätt!

Malin sa...

Låt nr 6 är Queen och den låten heter Fat Bottomed Girls. :)

Karin sa...

Bra Malin, det är rätt! :)