torsdag 14 maj 2009

Torsdagar är soppdagar

Idag har jag gjort första dagen på min VFU, alltså verksamhetsförlagda utbildning, som det heter. Det var mycket trevligt! Väldigt skönt att vara på samma ställe som förra gången, man känner igen alla lärare och så vidare...

På eftermiddagen idag, vid 17-snåret, träffade jag några kursare vid Upplands nation för att äta ärtsoppa och våfflor! Väldigt trevligt! Men nu ska ni få höra vad jag gjorde vid 20-tiden... Jag sprang! Ja, ni läste rätt. Jag gav mig iväg på en kort joggingtur helt enkelt. Jag är för bra! Haha. (Jag är ju aldrig sen med att berömma mig själv, men varför ska man vara det undrar jag?)

Några visdomsord har jag inte att komma med idag, men jag återkommer!

1 kommentar:

Erica sa...

Nej karin du har så rätt! Berömma sig själv har väl ingen mått dåligt av! :)

Nu har jag just ätit en pannkaka här o sitter o e nervösinför muntliga delen av DELFen idag 11,45.....'
Känner mig dåligt förberedd men jag vet inte om man hade kunnat förbereda så där jättemycket å andra sidan. Vi får se hur det blir helt enkelt:)
Vi hörs senare, ikväll ska jag se Millenuim förresten!
UGC har 3 euro vecka, wen love!
Hoppas du har det bra på "jobbet"!
Kram kram!