måndag 25 maj 2009

Mellanlandning i Uppsala...

Nu är jag tillbaka i Uppis, men snart är jag i Torsby igen, och snart är jag tillbaka i Uppsala igen. Svisch säger det bara. Som jag konstaterat så många gånger förut så är flyget Torsby-Hagfors-Arlanda hur bra som helst! Fort som bara den går det. 06.10 flög vi idag från Torsby, strax innan kl 9 är jag i mitt rum. Sånt älskar jag! Fort ska det gå.

Sen har dagen sett ut så här: Till skolan och plugga, sen möta Reb för att fortsätta pluggandet (skräll att vi pluggar tillsammans, men vi var SÅ duktiga!) efter detta gick vi till ån och drack kaffe och åt Rebeckas hembakta bullar. Mums! Du har då inte bakat för sista gången, det lovar jag dig! Nu sitter jag här i mitt rum och har det bra, laddar inför en förmiddag i skolan i morgon.

Glada nyheter:
1. Jag ska bli gudmor åt systerdottern (känner mig mycket hedrad och glad över detta!)
2. Jag fick VG på hemtentan i delkursen Förskolans och skolans samhällsuppdrag, läraren tyckte den var väldigt välskriven! Mercy on your soul, Eva.

1 kommentar:

Erica sa...

Stort grattis min darling till allt!
Vad duktig du är!
Själv har jag försökt vara lite duktig idag, har fått hyfsat, har ju DELF imon...
Hoppas vi hörs ikväll eller imon!
Många kramar!!!!